Cursiva isi doreste sa creeze o lume mai buna, in care oamenii inteleg intr-un mod creativ tehnologia si fenomenele si lucrand impreuna, le pun la lucru pentru a-si imbunatati viata de zi cu zi.
Cursiva ofera copiilor de toate varstele oportunitatile de a invata tehnologie si sa deprinda abilitati de inginerie creativa, sa castige incredere in fortele proprii lucrand efectiv in echipe de proiect, sa-si exprime creativitatea si sa se amuze impreuna, si de ce nu, sa puna bazele unei viitoare cariere orientata spre noile tehnologii.
Beneficii pentru copii:
• Ajuta copiii sa-si dezvolte abilitatile naturale de rezolvare a problemelor simple sau complexe de orice natura;
• Incurajeaza copiii sa descopere singuri in ce fel functioneaza lucrurile si care este explicatia stiintifica;
• Creeaza premizele unei viitoare orientari profesionale;
• Motiveaza copiii sa invete cu placere, singuri sau la scoala, concepte de matematici si stiinte care le vor facilita imersiunea in lumea reala;
CURSIVA nu este doar un amuzament sau o modalitate de a petrece timpul liber, ci este un SISTEM EDUCATIONAL care le foloseste pe acestea doar ca pretext pentru acumularea, structurarea si sedimentarea CUNOSTINTELOR despre lucrurile din viata reala si a modului in care acestea functioneaza si interactioneaza.
Cursurile noastre sunt organizate intr-o curricula formata din module care acopera mai multe arii disciplinare: stiintele naturii, fizica, chimie, matematica, inginerie, tehnologie. Exista trei tipuri de module care trebuie parcurse gradual: IMERSIUNE SI INITIERE, PROIECTE SI ACTIVITATI, CREATII SI INOVATII.
In IMERSIUNE SI INITIERE, copiilor li se vor prezenta domeniile studiate la modul general, conceptele si principiile de baza si se vor realiza experimente si demonstratii practice ale acestor principii.
In PROIECTE SI ACTIVITATI, vor avea de construit diverse aplicatii practice ale unor concepte din stiinte, urmand un ghid deja existent si folosind metodologia de design Cursiva, elemente de management de proiect si munca de echipa.
In CREATII SI INOVATII este randul lor, cu experienta deja dobandita, ca pornind de la o idee rezultata dintr-un proces de brainstorming sa-si defineasca obiective si sa-si realizeze propriile proiecte si activitati pe care sa le perfectioneze (Kaizen).
Va asteptam pe site-ul www.scoalait.ro unde poti vizualiza filmulete cu si despre roboti si nu numai. Totul...
Muzeul Național de Istorie Naturală ”Grigore Antipa” și ȘCOALA IT vă invită in fiecare sambata cu doua noi cursuri:...
Academia Campionilor ofera cursuri pentru copii (4-16 ani) de gimnastica aerobica, majorete cu pompon, Fitkid. Abonamentul lunar acopera 2...